Kerstin HansonKerstin HansonEldkastarnaFormgivning för Albert Bonniers Förlag. Svart bläck på vitt papper.
Kerstin HansonKerstin HansonModersmjölkenSpecialritad typografi och kalligrafi för Bokförlaget Tranan i roman som skildrar livet i Lettland under Sovjettiden.
Kerstin HansonKerstin HansonSomna och somna omIllustration och formgivning till boken Somna och somna om : 101 sätt att få kroppen att slappna av. Guld och svart i skimrande nyanser, stämningsbilder och mer tydliga instruktioner. Vilsam typografi för sena nätter. För Norstedts förlag, 2020.
Anthony TianAnthony TianEget projekt, Feurhand-lykta.Jag gjorde en poster.
Anna Pers BräckeAnna Pers BräckeGlassförpackning. Eget projekt där jag ville göra en förpackning för Häagen Dazs, 2020.    
Anna JonssonAnna JonssonLångåsa gård, Visuell identitetVisuell identitet till Långåsa @langasalandet. En gård på Småländska höglandet, där de producerar närodlade och giftfria grönsaker, för försäljning direkt till konsument.
Tilda MårtenssonTilda MårtenssonDjurens rättDjurmasker. Illustration och grafisk form till Djurens Rätt´s barnklubb; Rädda Djuren-klubben.
Tilda MårtenssonTilda MårtenssonSweet & SourEget projekt, 2020.
Tilda MårtenssonTilda MårtenssonPoster till Artibus Poster till Artibus butik och keramikverkstad´s onlinemarknad, 2020.
Niki AsimakidisNiki AsimakidisTom Clancy's The Division 2 - Apparel DesignApparel lookbook for Tom Clancy's the Division 2, in collaboration with Transmedia Manager Jacob Kroon.
Niki AsimakidisNiki AsimakidisCD Projekt Red - Instastory TemplateA social media template created for the community updates.
Niki AsimakidisNiki AsimakidisPersonal Work - 3D TypographyExperimentation with 3D typography during #36DaysofType. I used the softwares Maya and Substance Painter.
Sofie Björkgren-NäseSofie Björkgren-NäseBerlin Letters. Eget projekt.Jag deltog i en tävling och vann andra pris. Uppgiften var att skapa en bokstavsillustration för Berlin Letters, www.berlinletters.com
Sofie Björkgren-NäseSofie Björkgren-NäseI love lettering. Eget projekt.En hjärtlig animation.
Frida HultmanFrida Hultman Gratulationskort 'Super Duper' för Art CardsGratulationskort 'Super Duper' för Art Cards, storlek A6 (10,5 × 14,8 cm). Digital illustration.
Sofia HolmlundSofia HolmlundJungarå Ekogård, förpackningsdesignIllustration och grafisk formgivning av morot- och rödbetspåse till Jungarå Ekogård i Jeppo, Finland.  2017 och 2018
Kerstin HansonKerstin HansonEdwidge DanticatIllustration och formgivning till två romaner av Edwidge Danticat, för Bokförlaget Tranan.
Kerstin HansonKerstin HansonKrig och fredOmslagsformgivning av Barbara Lönnqvists nyöversättning av klassikern Krig och fred. Varje del har ett unikt mönster mot ryggen inspirerat av klassisk rysk ornamentik.
Kerstin HansonKerstin HansonHemmanTempera på papper. Omslagsformgivning för Albert Bonniers Förlag.
Kerstin HansonKerstin HansonSy barnens första garderobSy barnens första garderob – fiffiga plagg för 1–5-åringar, av Kerstin Hanson och Kina Larsson. Alla mönster är konstruerade av Kina Larsson. Grafisk form, handtecknade rubriker, illustrationer av Kerstin Hanson.
Kerstin HansonKerstin HansonHon som vandrarHandmålad typografis och illustration till bokomslag. Ordfront förlag, 2017.
Lina ForsgrenLina ForsgrenVisionsKlistermärken och visitkort som del av grafisk identitet för VISIONS som var en Melbourne-baserad online-konstshop som sålde konstprints i limiterad upplaga. Arbetet inkluderade grafisk identitet, design av presentkort, visitkort och klistermärken.
Hedvig WallinHedvig WallinLISEBERG: Digital illustrationFormgivning och illustration för Liseberg, 2020.
Hedvig WallinHedvig WallinKAPITELBOK: Kör hårt, NoaIllustratör till kapitelboken "Kör hårt, Noa". Utgiven av Idus Förlag 2019. Här är framsidan! Har även gjort texten.
Maria LarssonMaria LarssonEget lettering projekt, alfabet, 2020Eget lettering projekt, alfabet, 2020
Maria LarssonMaria LarssonEget letteringprojekt, alfabet, 2020Eget letteringprojekt, alfabet, 2020
Maria LarssonMaria LarssonEget letteringprojekt, Alfabet 2020Eget letteringprojekt, Alfabet 2020. 
Lina ForsgrenLina ForsgrenFriktionOmslagsillustration för det danska normkritiska magasinet Friktion – nummer 17 om pedagogik, släppt Juni 2018.
Lina ForsgrenLina ForsgrenArkDes – Norm FormGrafisk formgivning av inbjudan, katalog, 13 meter draperi, golv, katalog, rörligt, affisch och stortavla i tunnelbanan för utställningen Norm Form på ArkDes 6 oktober 2017–11 februari 2018.  Designen är gjord utifrån ett koncept kring perspektiv där betraktarens uppfattning ändras beroende på var den står i relation till grafiken eller hur de håller den, och ornamentik som ett altertnativ till modernismen som är norm i skandinavisk design. Gjort i samarbete med Bastion Studio & DottaDost som tog fram konceptet och Madder som gjorde kommunikation.
Lina ForsgrenLina ForsgrenIngrid Witt – Everything Has To Be TrueDesign av omslag för artisten Ingrid Witts EP Everything Has to Be True & singel Killing Me.
Lina ForsgrenLina ForsgrenApalmaLogotyp för Apalma i egenritade bokstäver. Apalma är ett klädmärke som skapar plagg med tryck i liten skala i New York och Colombia.
Lina ForsgrenLina ForsgrenKillmaterskanArt Direction och grafisk formgivning av Linnea Wikblads kokbok Killmaterskan – En Kokbok för dig som har ett kök. Publicerad av Rabén & Sjögren maj 2017.  128 sidor. Omslag med foliering och prägling.
Lina ForsgrenLina ForsgrenSwedish Fashion NowInbjudan och vepa för Swedish Fashion Now som ägde rum i Paris på Svenska institutet hösten 2018.  
Fredrika FrykstrandFredrika FrykstrandBlondes Vibe BetterGrafik till musikvideon Blondes Vibe Better av SAAD.
Fredrika FrykstrandFredrika FrykstrandAcne Studios - Together is BetterPrintdesign för Musubi-väskan i limiterad upplaga, ett samarbete med Acne Studios och varuhuset Le Bon Marché Rive Gauche i Paris. Väskan ställs ut i Acne Studios pop up-shop på Le Bon Marché från februari till april 2020 och säljs i utvalda Acne-butiker och på acnestudios.com.  Foto: Acne Studios.
Fredrika FrykstrandFredrika FrykstrandKortfilmsklassiker c/o Folkets BioGrafisk identitet för Kortfilmsklassiker c/o Folkets Bio, våren 2020 i Stockholm.
Fredrik BrännströmFredrik BrännströmGlögg - 10 års jubileumDe lilla mikrobryggeriet har förfinat sin glögg i 10 år! Det firar vi med en ny och festlig jubileums design.
Jennifer BergkvistJennifer BergkvistInlaga, detaljbildInlagedesign till Karl Warburg, den varsamme vägvisaren, skriven av Monica Lauritzen. Samarbete med Nina Ulmaja. 
Jennifer BergkvistJennifer BergkvistKLYS 1959–2019, detaljbildDen röda färgen återkommer även på bokens snittsidor. Boken trycktes i en första upplaga på 700 exemplar.
Jennifer BergkvistJennifer BergkvistKonstfack 175 årInbjudningskort till Konstfacks 175-års jubileum. 
Jennifer BergkvistJennifer BergkvistBokomslag, FaamoeOmslagsform till Faamoe, en bok om den sydsamiska konstnären Tomas Colbengtsson.
Jennifer BergkvistJennifer BergkvistVisuell identitet, Konstfacks vårutställning 2019Del av den visuella identiteten till Konstfacks vårutställning 2019. 
Jennifer BergkvistJennifer BergkvistVisuell identitet, Konstfacks vårutställning 2019Del av den visuella identiteten till Konstfacks vårutställning 2019. 
Jennifer BergkvistJennifer BergkvistVisuell identitet, Konstfacks vårutställning 2019Del av den visuella identiteten till Konstfacks vårutställning 2019. 
Jennifer BergkvistJennifer BergkvistVisuell identitet, Konstfacks vårutställning 2019Del av den visuella identiteten till Konstfacks Vårutställning 2019. 
Jennifer BergkvistJennifer BergkvistKLYS 1959–2019, detaljbildBoken är producerad med hantverksskicklighet och konstnärlig höjd i fokus. Den är tryckt med offset-teknik på Munken Polar Rough – ett träfritt designpapper med hög bulk för ökad taktilitet. Inlagan är bunden med röd tråd, en detalj som synliggörs ytterligare genom bokens öppna rygg.
Jennifer BergkvistJennifer BergkvistInlaga, JerusalemFormgivning av inlaga till boken Jerusalem
Jennifer BergkvistJennifer BergkvistBokomslag, JerusalemOmslagsform till Jerusalem, skriven av konstvetaren Tom Sandqvist.
Jennifer BergkvistJennifer BergkvistBokomslag, Albert Bonniers FörlagOmslagsform till Karl Warburg, den varsamme vägvisaren, skriven av Monica Lauritzen.
Jennifer BergkvistJennifer BergkvistSmartare än din telefon, Natur & KulturOmslagsform och illustration till Smartare än din telefon, skriven av Siri Helle.
Jennifer BergkvistJennifer BergkvistBokomslag, Albert Bonniers FörlagOmslagsform till Där rinner en älv genom Saivomuotka by, skriven av Pia Mariana Raattamaa Visén.
Jennifer BergkvistJennifer BergkvistJubileumsbok, KLYS 1959–2019I september 2019 firade Konstnärliga och Litterära Yrkesutövares Samarbetsnämnd, KLYS, sitt 60-årsjubileum. Med anledning av detta jubileum lanserades denna bok.
Lina ForsgrenLina ForsgrenIKFF – Impact reportFormgivning av impact report för IKFF (Internationella Kvinnoförbundet för Fred och Frihet) som lyfter deras feministiska arbete för fred och frihet mellan 1919–2019 och den påverkan det haft globalt.
Emelie ZetterbergEmelie ZetterbergBröllopsinbjudan, 2020Illustration och grafisk form för bröllopsinbjudan.
Lina ForsgrenLina ForsgrenSome WeekendVisuell identitet och design av material för Some Weekend – En festival arrangerad sommaren 2018 vid röda havet i Egypten.
Lina ForsgrenLina ForsgrenSalominkaArt direction, foto och design av trycksaker för Vera Panichewskajas examensprojekt Salominka som ställdes ut på Beckmans designhögskolas examensutställning 2016.
Lina ForsgrenLina ForsgrenSalominkaArt direction, foto och design av trycksaker för Vera Panichewskajas examensprojekt Salominka som ställdes ut på Beckmans designhögskolas examensutställning 2016.
Lina ForsgrenLina ForsgrenMama Dada GagaFilmgrafik och affisch för Mama Dada Gaga – En utforskande film och rumslig presentation av konstnären Åsa Cederqvist.
Rikard HällRikard HällVisuell identitet och logotyp för VFX-företaget Dupp filmVFX-företaget Dupp film var i behov av en tydlig grafisk identitet, samt en mer distinkt logotyp som tydliggör och stärker deras varumärke. Då de egentligen inte hade någon grafisk identitet sedan tidigare behöver verkligen ett helhetsgrepp tas och en röd tråd följas rakt igenom. En grafisk profil med typsnitt, färger, förhållanden och grafiska element som går hand i hand med vad de gör och samtidigt får dem att sticka ut. En riktigt visuell profil helt enkelt. Dupp film ska kännas pålitliga och trygga men ändå spännande, så som filmbranschen. Men också självklart teknologiska, digitala och andas ”framtid”, så som VFX-branschen. Med visuella effekter skapar de något som inte ens finns idag. De skapar magi. Och de skapar helt nya världar. Detta tog vi fasta på och ingenting har lämnats åt slumpen. Färgerna är inspirerade av VFX-branschen där de verkar. Ifrån kallt till varmt – is till eld. En toning som för tankarna till ett stormigt hav. En stark och tydlig logotyp som för ens tankar mot film och cinema. Samtidigt skapas spänning med diagonalen som går igenom logotypen och ger åskådaren en lekfull flirt med den traditionella filmklappan. Vi skapade även en logo reveal för att stärka känslan mot filmbranschen och ett intro/outro de kan marknadsföra sig själva med i sina egna case bland annat.
Lina ForsgrenLina ForsgrenOpen Craft – Queer MaterialismFormgivning av katalog och affisch för Open Craft – Queer Materialism – en konsthantverksutställning som visade verk av 30 konsthantverkare i växthusmiljö på Stadsträdgården i Örebro, 8 juni–1 semtepber 2019.   Mer att läsa här: https://linaforsgren.com/Open-Craft-2019
Lina ForsgrenLina ForsgrenOpen Craft – Queer Materialism Formgivning av katalog och affisch för Open Craft – Queer Materialism – en konsthantverksutställning som visade verk av 30 konsthantverkare i växthusmiljö på Stadsträdgården i Örebro, 8 juni–1 semtepber 2019. Mer att läsa här: https://linaforsgren.com/Open-Craft-2019   
Karolina WestenhoffKarolina WestenhoffSkylttext till konstperformanceSkylttext, som en del av grafisk profil till konstperformance Long Time You'll See av Katarina Henryson.
Karolina WestenhoffKarolina WestenhoffVisuell identitetVisuell identitet/bokstäver till konstperformance av Katarina Henryson. Foto: Tina Axelsson.
Karolina WestenhoffKarolina WestenhoffGif animationGif/animation till föreningen Omforma – Nya Strukturer för designbranschen.
Karolina WestenhoffKarolina WestenhoffBokstäver och grafiskt mönsterBokstäver och grafiskt mönster till Postiva Gruppen Väst.
Karolina WestenhoffKarolina WestenhoffVisuell identitetLogotyp till Positiva Gruppen Väst.
Karolina WestenhoffKarolina WestenhoffBokomslagBokomslag och bokstäver till poesibok för Albert Bonniers Förlag.
Karolina WestenhoffKarolina WestenhoffAffisch till teaterpjäsAffisch och bokstäver till teaterpjäs för Backa teater.
Astrid ÅhlénAstrid ÅhlénBokomslag för Saga EgmontBokomslag för Pojken och hunden av Siv Widerberg.
Astrid ÅhlénAstrid ÅhlénBokomslag för Saga EgmontBokomslag för "Frankenstiens faster" av Allan Rune Pettersson
Karolina WestenhoffKarolina WestenhoffWebdesignGrafisk formgivning till hemsidan Omforma – Nya strukturer för designbranschen.
Karolina WestenhoffKarolina WestenhoffUtställningsdesignGrafisk form till utställningen Makt/Egenmakt i designbranschen. Utställningen visades på Form/Designcenter i Malmö, Institute for Contemporary Arts and Ideas och Gotlands Kulturrum.
Karolina WestenhoffKarolina WestenhoffUtställningsdesignGrafisk formgivning till utställningen, Makt/egenmakt i designbranschen på Malmö Form Design Center, Institute for Contemporary Arts and Ideas och Gotlands Kulturrum.
Karolina WestenhoffKarolina WestenhoffBokformgivningBokformgivning, Makt/Egenmakt i designbranschen. Omslaget trycktes på vårt eget spillmaterial och nominerades till Publishingpriset 2019.
Karolina WestenhoffKarolina WestenhoffAffisch Affisch för utställningen Makt/Egenmakt i designbranschen på Form/Designcenter i Malmö.
Karolina WestenhoffKarolina WestenhoffProgramblad Programblad till konstevent i ett väveri. Programbladet trycktes i två färger med Risograf, en miljövänlig tryckteknik.
Anna JonssonAnna JonssonEtt Steg Närmare Döden, skivomslagIllustrerat och handtypograferat omslag, för punkrockbandet ESND. 
Anna JonssonAnna JonssonYstads konstmuseum, Floden måste flytaArt direction och bokformgivning, omslag och inlaga till konstboken Floden måste flyta. På uppdrag av konstnär Ella Tillema och Ystads konstmuseum. 
Sofie Björkgren-NäseSofie Björkgren-NäseBokstavsillustration, Strindbergs lilla röda - boken om boken och typernaBokdesignern och en av författarna till Strindbergs lilla röda - boken om boken och typerna, Nina Ulmaja, ville ha med en av mina bokstavsillustrationer i avsnittet om handritade bokstavsformer i sin bok. Jag hade tidigare ritat denna blyertsskiss som jag visat upp och som jag enkelt bearbetade för att den skulle fungera i Ulmajas och Alexandra Borgs Augustnominerade bok.
Sofie Björkgren-NäseSofie Björkgren-NäseFinansliv, tidningsomslagBokstavsillustration (lettering) för Finansliv.
Sofie Björkgren-NäseSofie Björkgren-NäseYour message here, personligt projektBokstavsillustration/lettering, handritad typografi.
Sofie Björkgren-NäseSofie Björkgren-NäseVykortsdesign, Art CardsBokstavsillustration för Art Cards.
Sofie Björkgren-NäseSofie Björkgren-NäsePrata Bok, logotyp för Utbildnigsstyrelsen (FIN)Logotyp för läsprojektet Prata Bok för Utbildningsstyrelsen i Finland.
Pia LilenthalPia LilenthalBok och illustration: Mentalt stark av Tomas Lönn. 2018.Illustrationer till omslag och tolv kapitel. Illustrationerna symboliserar texten i boken. Omslaget är tryckt i relief med laminering. Design och original av omslag. Illustrationer. Redaktör till inledande och avslutande kapitel.
Pia LilenthalPia LilenthalBok: Effektiva möten av Antoni Lacinai, Heléne Arvidsson och Micke Darmell. 2018.Design och original av omslag och inlaga.
Pia LilenthalPia LilenthalBok: Missförstå mig fel och Employee engagement av Antoni Lacinai. 2020Design av bokomslag och inlaga i 4-färg. Boken är gjord på både svenska och engelska.
Pia LilenthalPia LilenthalBok: Stolt, stark & säker av Jenny Hagman. 2019Formgivning av omslag och inlaga. Utgiven av Buena Vida AB, 2019.
Fia DjerfFia DjerfKonsertaffischAffisch till Let Light Release Lucia, en luciakonsert på Blå Båten i Malmö 2018
Sofie Björkgren-NäseSofie Björkgren-NäseCap&Design, tidningsomslagPärmbild i handritad typografi för Cap&Designs tidning no 4 2019. Illustrationen färgfolierades i tryck. Uppdragsgivare: Cap&Design Grafiskt formgivning: Christian Sabe
Sofie Björkgren-NäseSofie Björkgren-NäseCancerRehabFonden, logotyp för kampanjLogotyp till kampanjen Tillbaka till livet-kampen för CancerRehanFonden. (Art director: Mats Wallin/Det Sthlm)
Sofie Björkgren-NäseSofie Björkgren-NäseOanvänd skiss, startuppslag SAS Scandinavian TravelerFörslag till startuppslag för Scandinavian Traveler, SAS in-flight magasin. Denna skiss användes inte.
Sofie Björkgren-NäseSofie Björkgren-NäseSAS - Scandinavian Traveler MagazineEn av flera handritade rubriker till SAS in-flight magasin Scandinavian Traveler. (Art director: Therese Sahlén / OTW)
Sofie Björkgren-NäseSofie Björkgren-NäseFridfull julhelg, personligt projektMitt julkort 2019.
Sofie Björkgren-NäseSofie Björkgren-NäseMonday, personligt projektFrån handritad skiss via digital redigering till animerad bokstavsillustration.
Sofie Björkgren-NäseSofie Björkgren-NäsePostmuseum, logotypHandritad logotyp för Postmuseums utställning Postal Art.
Sofie Björkgren-NäseSofie Björkgren-NäseSAS - Scandinavian Traveler, tidningsomslagLettering för SAS in-flight tidning Scandinavian Traveler där jag skapade omslag, startuppslag och huvudrubriker i handritad typografi. (Art director: Therese Sahlén / OTW)
Vania CastagninoVania CastagninoBarnbokIllustration, graphic design and font design for children's book.  
Erica JacobsonErica JacobsonLäromedel SanomaSpråket för Sanoma.
Erica JacobsonErica JacobsonPrylbytardagenAffisch för prylbytardagen / Naturskyddsföreningen
Erica JacobsonErica JacobsonAllt för Hälsan / StockholmsmässanProfil för Stockholmsmässan. Annonser, t-banekampanj, skyltar, animationer etc.